Air Moldova suspendă zborurile până la 31 iulie inclusiv. Într-un comunicat oficial, compania a informat că toți pasagerii afectați de această suspendare vor primi notificări la adresele de email înregistrate în momentul rezervării. Călătorii vor fi înștiințați despre opțiunile privind rambursarea sau reprogramarea curselor.
Pasagerii care au achiziționat bilete online prin intermediul site-ului oficial al companiei vor putea solicita rambursarea sumei achitate. Aceasta va fi returnată pe cardul de credit sau debit folosit pentru achiziționarea biletului.
În ceea ce privește pasagerii care și-au cumpărat biletele prin intermediul agențiilor de turism sau altor terțe părți, Air Moldova a menționat că aceștia vor putea primi banii în numerar sau pe card. Cu toate acestea, restituirea banilor va fi posibilă doar odată cu reluarea activității comerciale și operaționale a companiei.
Air Moldova nu mai vinde bilete și nu mai operează curse din luna mai. Compania a mers în instanță, pentru a iniția procedura de restructurare, anterior fiind anunțată de mai multe ori prelungirea suspendării activității.
Anterior, presa a scris că Air Moldova a avea datorii de peste 2 miliarde de lei față de furnizori, iar acestea continuă să crească. Compania întâmpină dificultăți în închirierea avioanelor din cauza sancțiunilor și partenerii din România au refuzat să le ofere aeronave. Air Moldova a fost privatizată în 2018 cu 50 de milioane de lei, iar tranzacția totală a depășit 1,2 miliarde de lei, incluzând datoriile companiei.